Klachten

 

Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Een klacht over een product, dienst of de service van Vitamins.nl willen wij het liefst per klachtenformulier binnen krijgen, uiteraard mag dit ook per telefoon worden ingediend.

Indien de klacht niet opgelost kan worden met ons dan kunt u bij de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht indienen, dit kan bij www.sgc.nl. U kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). middels volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Klik hier voor het formulier.

 

Zodra een bestelling voltooid en betaald is, is deze niet meer aan te passen.
Vitamins werkt met een volledig geautomatiseerd systeem.

Wat te doen:
Bel ons direct op, dan kunnen we proberen je order nog tegen te houden, lukt dit niet dan zal de order worden verzonden, gaat het om een foutief product, dan is de beste oplossing deze aan de deur te weigeren. 
Let op: Alle bestellingen die worden geweigerd aan de deur en die retour komen in ons magazijn daarvoor zullen wij de retourkosten (€6,95) ten aller tijden in rekening brengen.

Komt de bestelling retour i.v.m. het niet af halen bij een afhaallocatie, foutieve en/of incomplete naw gegevens, ook dan zullen wij hiervoor de retourkosten (€6,95) in rekening brengen.

Deze kosten mogen wij ook doorberekenen bij het annuleren van uw bestelling nadat uw order retour is gekomen doordat er foutieve en/of incomplete naw gegevens zijn ingevoerd.